W odpowiedzi na zróżnicowane
potrzeby klientów, Vanberg Systems - dostawca innowacyjnych rozwiązań
telekomunikacyjnych, wspierających komunikację w firmie - zmodyfikował swoją ofertę wprowadzając proste
i intuicyjne produkty dostosowane do potrzeb również mniejszych firm. Klienci
zyskali tym samym możliwość wyboru jednego z trzech rozwiązań: linii
telefonicznej, wielofunkcyjnej centrali telefonicznej lub profesjonalnej
infolinii. Jednocześnie przedsiębiorstwa, które potrzebują indywidualnego
podejścia, mają możliwość skomponowania własnej, „szytej na miarę” oferty.
Nowe
produkty są odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby klientów w zakresie systemu
telekomunikacyjnego. W przypadku przedsiębiorstw, w których wykonywanych jest
dużo połączeń telefonicznych krajowych i zagranicznych, dobrym rozwiązaniem jest
pakiet „linia telefoniczna”. Zapewni on tańsze, w porównaniu do oferowanych
przez tradycyjnych operatorów, rozmowy telefoniczne oraz dostęp do billingu
online. Dla firm chcących poprawić jakość kontaktu z klientem w ofercie Vanberg
Systems znajduje się „centrala telefoniczna” - gwarantuje ona profesjonalną
obsługę klienta, sprawne i efektywne zarządzanie połączeniami przychodzącymi z
poziomu online, a także wiele zaawansowanych funkcjonalności centrali
telefonicznej. Ostatni pakiet „infolinia” zapewni firmie wsparcie dla
efektywnej sprzedaży i obsługi klienta oraz możliwość optymalizacji pracy działów
call center i contact center.
„Celem stworzenia nowej
oferty było skierowanie naszych usług do przedsiębiorstw o mniejszych
potrzebach w zakresie komunikacji. Uprościliśmy naszą ofertę tworząc trzy
najbardziej popularne produkty telekomunikacyjne, a propozycję cenową oraz
sposób rozliczeń dostosowaliśmy do możliwości mikro i małych firm.” – przekonuje
Michał Mysiak, Business Line Manager Vanberg Systems, Aiton Caldwell SA
Dedykowana
oferta doskonale sprawdzi się w firmach o rozbudowanej strukturze, które
potrzebują indywidualnie dobranej usługi telekomunikacyjnej. Firma ma możliwość
samodzielnego skonstruowania własnego rozwiązania, odpowiadającego jego
potrzebom i możliwościom finansowym. Standardowy pakiet funkcjonalności można
rozbudować o zaawansowane usługi dodane: wideo- i telekonferencję, numerację
zagraniczną, możliwość integracji rozwiązania z systemami wewnętrznymi
stosowanymi w firmie i wiele innych. Gwarantowana jest również kompleksowa
obsługa i indywidualne doradztwo, co eliminuje konieczność posiadania przez klienta
specjalistycznej wiedzy w tym zakresie.
Więcej informacji o ofercie dostępnych
jest na stronie www.vanbergsystems.pl.
***
Vanberg Systems jest marką należącą do Aiton
Caldwell SA. To nowoczesne rozwiązanie telekomunikacyjne dla firm, na które
składają się linia telefoniczna, centrala telefoniczna oraz infolinia/call
center. Funkcjonuje ono w oparciu o model chmury cyfrowej (SaaS - Software as a
Service), co oznacza, że firma w łatwy sposób uzyskuje dostęp do wszystkich
usług przez internet.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz