sobota, 7 lipca 2012

IMS FM w sieci supermarketów grupy EKO Holding

Giełdowa spółka Internet Media Services S.A., będąca liderem polskiego rynku Marketingu Sensorycznego podpisała umowę z EKO Holding S.A., siecią supermarketów na świadczenie usług audiomarketingu. EKO Holding i IMS SA współpracę rozpoczynają od 280 obiektów EKO.

Grupa EKO HOLDING jest jedną z największych sieci supermarketów w Polsce – liczy m.in. prawie 300 sklepów EKO, ponad 700 placówek franczyzowych Rabat i ok. 100 drogerii Jasmin.
W prawie tysiącu sklepów Grupy EKO Holding, codziennie robi zakupy ponad 500 tys. Polaków. 
Dzięki rozpoczętej współpracy IMS będzie miał możliwość dotarcia do nowej, szerokiej grupy odbiorców.
- Każdego z naszych Klientów traktujemy w sposób indywidualny i w tym wypadku nie jest inaczej. Dla naszego Partnera przygotowaliśmy wyselekcjonowaną bazę utworów muzycznych, skomponowaną w sposób indywidualny. Takie działania mają na celu stworzyć nastrój sprzyjający robieniu zakupów a tym samym kreowaniu pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta – mówi Michał Kornacki, Prezes Zarządu IMS S.A.
Zawarcie powyższej umowy wpisuje się w realizację przyjętej strategii rozwoju Spółki zakładającej stały wzrost obsługiwanych Klientów. Od początku roku spółka IMS S.A. podpisała umowy między innymi z takimi firmami jak: Polkomtel, Giacomo Conti, Gemini Park, Galeria Echo z Kielc, Centrum Handlowe Forum w Gliwicach, Galerią NoVa Park w Gorzowie Wlkp.
IMS S.A. zaznacza również, iż równolegle prowadzone są rozmowy z innymi Partnerami zainteresowanymi innowacyjnymi rozwiązaniami z zakresu szeroko pojętego marketingu. O efektach negocjacji spółka będzie informować na bieżąco.


O Internet Media Services S.A.
Grupa IMS dostarcza usługi, które mają na celu wpłynięcie na atrakcyjność miejsc sprzedaży, jak również wzrost sprzedaży promowanego asortymentu. Działania Grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego:
  • audiomarketingu - przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych,
  • videomarketingu - produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych,
  • aromamarketingu - dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych.

Powyższe dziedziny stanowią podstawowy trzon marketingu sensorycznego, który jest działaniem polegającym na dobraniu odpowiednich bodźców dźwiękowych, wizualnych i zapachowych w celu wywołania oczekiwanych reakcji u klientów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz