Giełdowa spółka Internet Media
Services S.A., będąca liderem polskiego rynku Marketingu Sensorycznego podpisała
umowę z EKO Holding S.A., siecią supermarketów na świadczenie usług audiomarketingu.
EKO Holding i IMS SA współpracę rozpoczynają od 280 obiektów EKO.
Grupa EKO HOLDING jest jedną z największych
sieci supermarketów w Polsce – liczy m.in. prawie 300 sklepów EKO, ponad 700
placówek franczyzowych Rabat i ok. 100 drogerii Jasmin.
W prawie tysiącu
sklepów Grupy EKO Holding, codziennie robi zakupy ponad 500 tys. Polaków.
Dzięki rozpoczętej współpracy IMS będzie miał
możliwość dotarcia do nowej, szerokiej grupy odbiorców.
- Każdego z naszych Klientów traktujemy w sposób indywidualny i w tym
wypadku nie jest inaczej. Dla naszego Partnera przygotowaliśmy wyselekcjonowaną
bazę utworów muzycznych, skomponowaną w sposób indywidualny. Takie działania mają
na celu stworzyć nastrój sprzyjający robieniu zakupów a tym samym kreowaniu
pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta – mówi
Michał Kornacki, Prezes
Zarządu IMS S.A.
Zawarcie powyższej umowy wpisuje się w
realizację przyjętej strategii rozwoju Spółki zakładającej stały wzrost
obsługiwanych Klientów. Od początku roku spółka IMS S.A. podpisała umowy między
innymi z takimi firmami jak: Polkomtel, Giacomo Conti, Gemini Park, Galeria
Echo z Kielc, Centrum Handlowe Forum w Gliwicach, Galerią NoVa Park w Gorzowie
Wlkp.
IMS S.A. zaznacza również, iż równolegle
prowadzone są rozmowy z innymi Partnerami zainteresowanymi innowacyjnymi
rozwiązaniami z zakresu szeroko pojętego marketingu. O efektach negocjacji
spółka będzie informować na bieżąco.
O
Internet Media Services S.A.
Grupa
IMS dostarcza usługi, które mają na celu wpłynięcie na atrakcyjność miejsc
sprzedaży, jak również wzrost sprzedaży promowanego asortymentu. Działania
Grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego:
- audiomarketingu - przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych,
- videomarketingu - produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych,
- aromamarketingu - dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych.
Powyższe
dziedziny stanowią podstawowy trzon marketingu sensorycznego, który jest
działaniem polegającym na dobraniu odpowiednich bodźców dźwiękowych, wizualnych
i zapachowych w celu wywołania oczekiwanych reakcji u klientów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz