Notowana na NewConnect
warszawska firma Internet Media Services S.A. (IMS) będąca niekwestionowanym liderem
polskiego rynku Marketingu Sensorycznego, rozpoczęła współpracę z Giacomo Conti
- marką kreującą współczesną modę męską. Umowa dotyczy świadczenia usług
aromamarketingu i audiomarketingu w 15 salonach Klienta. Umowa rozpoczyna kilkuletni
okres współpracy.
- Autorski system dedykowany specjalnie salonom Giacomo Conti, pozwala
tworzyć atmosferę sprzyjającą zarówno dokonywaniu zakupów jak i kreowaniu
ekskluzywnego wizerunku naszego Partnera. Efekt osiągany jest poprzez
przygotowanie i wyselekcjonowanie specjalnej bazy utworów muzycznych oraz
dobranie niepowtarzalnej kompozycji zapachowej. Na każdym kroku dostrzegamy, że
usługa aromamarketingu i audiomarketingu jest coraz bardziej doceniania na
rynku, co pokazuje stale zwiększające się grono naszych Klientów – mówi Michał Kornacki, Prezes Zarządu IMS S.A.
W
kolejnych miesiącach IMS S.A. planuje zwiększenie liczby obsługiwanych
obiektów, tym samym osiągając wzrost wpływów ze stałych usług abonamentowych.
Spółka stawia na dynamiczny rozwój usług, szczególnie z zakresu Digital
Signage, aromamarketingu oraz Systemów Lokalizator.
Marka Giacomo Conti to ogólnopolska sieć salonów z nowoczesną
modą męską. Od 2006 roku Spółka dynamicznie rozwija swoją sieć sprzedaży, w
ostatnich latach także dzięki salonom partnerskim.
O
Internet Media Services S.A.
Grupa
IMS dostarcza usługi, które mają na celu wpłynięcie na atrakcyjność miejsc
sprzedaży, jak również wzrost sprzedaży promowanego asortymentu. Działania
Grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego:
- audiomarketingu - przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych,
- videomarketingu - produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych,
- aromamarketingu - dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych.
Powyższe
dziedziny stanowią podstawowy trzon marketingu sensorycznego, który jest
działaniem polegającym na dobraniu odpowiednich bodźców dźwiękowych, wizualnych
i zapachowych w celu wywołania oczekiwanych reakcji u klientów.
Grupa
obsługuje ponad 5 300 punktów handlowych, w tym większość istniejących w Polsce
galerii handlowych i sieci
sprzedaży wielko-powierzchniowych.
Emitent
tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzą 2 podmioty bezpośrednio
zależne, zlokalizowane w Polsce.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz